Over bezorgen
In de regio Aalsmeer, Amstelhoek, Amstelveen, Bovenkerk, Badhoevedorp, De Kwakel, Kudelstaart, Mijdrecht, Oude Meer, Uithoorn en Wilnis worden onze boeketten bij uw bedrijf bezorgd door eigen chauffeurs. Zij zijn gespecialiseerd in het bezorgen van delicate goederen zoals bloemen.
De bezorgkosten in onze regio bedragen €4,50. Ook buiten onze regio bezorgen wij vele boeketten en dergelijke met onze eigen chauffeur, zoals o.a. Amsterdam en omstreken, echter rekenen wij hiervoor een ander bezorgtarief. Bij het uitleveren van meerdere boeketten op een locatie rekenen wij natuurlijk maar eenmalig bezorgkosten.
Bezorging en door u afhalen in één van onze winkels is GRATIS! Bij het uitleveren van meerdere boeketten op een locatie rekenen wij natuurlijk maar eenmalig bezorgkosten. Heeft u een product gezien of besteld en u wilt deze bij ons in de winkel afhalen? Bel dan Nico van Tol, hij gaat over de logistiek van onze bloemenwinkels en zorgt ervoor dat u deze producten op kunt halen in de juiste winkel! U kunt Nico bereiken op het nummer 06-53184070.
Onze bezorgmogelijkheden:
Bestelt u uw bloemen voor 14.00 uur dan kunnen wij deze in de regio dezelfde dag nog bezorgen! (niet op zondag, behalve Moederdag). Heeft u een spoed order na 14.00 uur dan kunt u altijd telefonisch met ons overleggen, u kunt ons bereiken op het nummer 020-6455232.
Bloemen buiten onze regio kunnen wij tot 11.00 uur uitleveren op dezelfde dag.
Bloemen bezorgen in het buitenland kan alleen telefonisch worden nagevraagd en alleen de volgende dag.
Bij bestemmingen verder weg in Nederland werken wij samen met de organisatie Topbloemen. Op deze manier worden uw bloemen altijd door een officiële bloemist geleverd aan huis. Inmiddels is het zelfs mogelijk om via Topbloemen bloemen in het buitenland te laten bezorgen, vraag hiervoor naar de mogelijkheden in de winkel!
Bezorging is mogelijk van maandag tot en met zaterdag. Bezorging is bij bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de levering na 18.00 uur plaats vindt. Helaas is het niet mogelijk om een exact tijdstip te kiezen voor bezorging.
Natuurlijk kunnen wij in overleg met u kijken in hoeverre een tijdstip mogelijk is, dit gaat alleen telefonisch!
Aflevering:
Voordat het boeket wordt bezorgd, bevestigen wij een zakje bloemenvoedsel en een kaartje met uw persoonlijke tekst aan het boeket. Ook wordt het boeket in een speciale transporttas met water geplaatst, zodat de boeketten tijdens het bezorgproces optimaal vers blijven.
Tevens is dit ook handig bij het aannemen van het boeket.
De ontvanger blijkt niet aanwezig te zijn, wat dan? Als eerste proberen wij de bestelling bij uw buren af te leveren. Als dit gelukt is, wordt de ontvanger hiervan op de hoogte gesteld middels een briefje in de brievenbus. Als de bestelling ook niet kan worden afgeleverd bij de buren, wordt in dit geval de bestelling op een later tijdstip nogmaals aangeboden. Ook wordt er een briefje achtergelaten om de ontvanger op de hoogte te stellen. Op deze manier heeft de ontvanger altijd de kans om te reageren wanneer hij of zij op kantoor komt.
Duoplant is niet verantwoordelijk voor herlevering in het geval van een onjuiste adressering.